❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

              

هیچ وقت نفهمیدم...

چرا درست همان کسی که

فکر میکنی با همه فرق دارد... 

یک روز،

مثل همه،

تنهایت میگذارد...

***********************

 

زندگی ! 

 

 

 


کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .

 

 

 


که من دگر جان بازی کردن ندارم ! تو بردی . . .

************

 

ای دل بی ارزش...

 

 

 

لامـــصب……… یاد بگیر !

 

 

 

اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم

 

 

 

 

 

لزوما به این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!
**********************************************

آروم نيستي !

دلت براش تنگ شده ....

حوصله ي هيچكسو  نداري !

به ياد لحظه اي بيفت که :

اون همه ي بي قـراري هاي تو رو ديد؛

اما ....

چشمـاشو بست و رفت

************************

 

حکــــم اعــدام بود ...

 

اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد

 

دادســتان گفت:

 

صـــبر کنید آقــای زنــــدانــی این چــــه کـــاریست ؟

 

زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :

 

بیچـــاره، طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم ،

 

ولی آدم ها  . . . .

 

بدجـــور زمــینــم زدن .....

**************************

زیادی دوستت داشتم!!!

میدانی اشتباه از کجاست؟؟؟

از تو نیست!

اشتباه از من است!!!!!

هر جا رنجیدم به رویت نیاوردم

لبخند زدم!!!

فکر کردی درد ندارد

محکمتر زدی..

****************

 

برو!!!

 

 

 

ترس از هیچ چیز ندارم

 

   وقتی یقین دارم بیشتر از من

 

کسی دوستت نخواهد داشت

 

بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد

 

برو!!!

 

ترس برای چه؟؟

 

وقتی می دانم یک روز تف می اندازی به روی تمام آنهایی که به خاطرشان

 

 من را از دست دادی...

*********************

 

گویند کسانی که مشروب بخورندبه جهنم میروند!!!

جهنمی که ادماش مست باشند

از دنیایی که ادماش پست باشند

          خیلی بهتره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت23:26---13 خرداد 1393
کار دنیا رو باش واسه هرکی میمیری واسه یکی دیگه میمیره. یکی هم که پیدا میشه واسه ی تو میمیره دلت دسته کمش میگیره.
پاسخ:سلام ممنون که به وبم میای و نظر میزاری تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 19:15 توسط بی دوست |